اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

گزارش خبری/ تمرین هفت روزه فوتسال کرمان برای شرکت در لیگ برتر!

کرمان - خبرگزاری مهر: تنها نماینده کرمان در لیگ برتر فوتسال کشور بدون حمایت کننده مالی و تنها با یک هفته تمرین پا به لیگ برتر فوتسال گذاشت.

کرمان - خبرگزاری مهر: تنها نماینده کرمان در لیگ برتر فوتسال کشور بدون حمایت کننده مالی و تنها با یک هفته تمرین پا به لیگ برتر فوتسال گذاشت. 

 

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، امروز درحالی فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور برای تنها نماینده استان کرمان آغاز می شود که این تیم با شرایط سخت و در آخرین دقایق وارد رقابتهای سال جاری شد.

پس از اینکه تیم فوتسال کرمان در ابتدای سال جاری موفق نشد حمایت کننده مالی جذب کند در نهایت با مساعدت تربیت بدنی و هیئت فوتبال کرمان این تیم در آخرین دقایق برای شرکت در لیگ برتر ثبت نام کرد.

سومین سال حضور در لیگ برتر فوتسال با سه نام متفاوت

این تیم هم اکنون با نام تیم هیئت فوتسال کرمان در این رقابت ها حضور دارد در حالیکه فوتسال کرمان در ابتدای فعالیت با نام ذغالسنگ کرمان و سال گذشته نیز با نام اشکان وارد مسابقات شده بود امسال نیز با تغییر نام، نام هیئت فوتسال کرمان را یدک می کشد و با این نام در لیگ برتر حضور یافته است.

امروز درحالی تیم فوتسال کرمان مقابل تیم قرچک به میدان می رود که بازیکنان این تیم تنها یک هفته تمرین کرده اند و با توجه به این زمان کوتاه برنامه بدنسازی مناسبی را نیز طی نکرده اند.

ترکیب تیم فوتسال کرمان نیز با تغییر 90 درصدی نسبت به سال قبل مواجه شده است و ترکیبی از بازیکنان جوان و عمدتا بومی استان در این تیم حضور دارند.

بازیکنان قدیمی به دلیل مشکلات مالی تیم را ترک کرده اند

مجتبی ایرانپور، بازیکن این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان می گوید: به دلیل مشکلات مالی که همه ساله با آن مواجه بوده ایم تیم دیر تشکیل می شود و به دلیل کمبود تمرینات و نداشتن بازی تدارکاتی در مسابقات با مشکل مواجه می شویم این درحالی است که تیمهای مدعی لیگ برتر فوتسال از مدتها پیش تمرینات آماده سازی تیم را شروع کرده اند.

ایرانپور افزود: تمرینات تیم فوتسال هیئت هندبال کرمان تنها شامل 7 جلسه تمرین می شود و از بازیکنان با تجربه سال گذشته نیز تنها 3 نفر باقیمانده و بقیه بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و کم بودن میزان مبلغ، قراردادشان را تمدید نکرده اند.

وی اضافه کرد: تنها نقطه قوت تیم، جوانی تیم است که امیدواریم بتوانیم از این لحاظ موفق ظاهر شویم.

یکی دیگر از بازیکنان این تیم در ادامه بیان داشت: تنها نقطه مثبت تیم انگیزه بالای جوانان است در غیر این صورت با 7 جلسه تمرین نمی توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: به جز چند بازیکن قدیمی بقیه از تیم امید و جوانان انتخاب شده اند.

جوانی و انگیزه تنها امید تیم فوتسال کرمان

نکته جالب در مورد این تیم حضور تعداد زیاد بازیکنان 18 تا 22 ساله در ترکیب تیم است و شاید بتوان گفت تیم فوتسال کرمان تنها تیم 100 درصد بومی مسابقات باشد که به دلیل منابع محدود مالی هیئت فوتسال کرمان با مشکلات مالی مواجه است و برای حل این مشکل باید حمایت کننده مالی تیم هرچه زودتر مشخص شود.

رئیس هیئت فوتسال کرمان نیز با ابراز نگرانی از وضعیت این تیم گفت: اگر مساعدت های مدیرکل تربیت بدنی کرمان و رئیس هیئت فوتبال کرمان نبود الان تیمی به نام فوتسال کرمان در لیگ برتر حضور نداشت.

رضا یوسفی ادامه داد: با جدیت به دنبال جذب اسپانسر هستیم و تمام تلاش خود را برای حفظ این تیم به کار خواهیم بست.

وی افزود: از لیست 15 نفره بازیکنان تیم 14 نفر زیر 22 سال هستند و کادر فنی تیم نیز کاملا بومی انتخاب شده است و امیدواریم با تکیه بر توانایی این بازیکنان و کادر فنی بتوانیم نتایج مطلوب کسب کنیم.

یوسفی عنوان کرد: این بازیکنان همه سابقه حضور در لیگ برتر جوانان فوتسال را دارند.

وی گفت: سال گذشته هم با بازیکنان با تجربه نتوانستیم جایگاه مناسبی کسب کنیم درهر صورت چیزی برای از دست دادن نداریم و با تکیه بر انگیزه بازیکنان برای نمره بیست به میدان می رویم.

وی ابراز امیدواری کرد: طی هفته های آینده اسپانسر تیم مشخص و نگرانی مسئولان تیم درخصوص مشکلات مالی این تیم برطرف شود.