اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

برای خدمت به مردم حضور در کابینه یا استانداری تفاوتی ندارد

کرمان – خبرگزاری مهر: حبیب الله دهمرده در خصوص احتمال پیوستن به کابینه دولت دهم گفت: برای من فرقی نمی کند کجا و چگونه در صحنه باشم هدف نهایی من خدمت به مردم است.

کرمان – خبرگزاری مهر: حبیب الله دهمرده در خصوص احتمال پیوستن به کابینه دولت دهم گفت: برای من فرقی نمی کند کجا و چگونه در صحنه باشم هدف نهایی من خدمت به مردم است. 

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، دهمرده شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در کانون اندیشه کرمان درخصوص احتمال عضویت در کابینه دولت دهم اظهار داشت: برای من فرقی نمی کند کجا و چگونه در صحنه باشم هدف نهایی من خدمت به مردم است.

وی در ادامه در خصوص روز خبرنگار  افزود: خبرنگاران در حقیقت رسولان و امانت دارانی هستند که مسائل جامعه را بخوبی تدوین و تحلیل می کنند.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران در جامعه امروز گفت: در واقع این قشر هستند که با نگاه تیز بین نقاط ضعف و قوت را به مسئولان نشان می دهند و فعالیت های و خدمات را در بخش های مختلف به جامعه منتقل می کنند.

استاندار کرمان با اشاره به 244 شهید، 12 آزاده و 50 جانباز خبرنگار در طول جنگ تحمیلی گفت: در ایام جنگ تحمیلی نیز در واقع خبرنگاران یکی از اساسی ترین نقش ها را به عهده داشتند که بخوبی از عهده مسئولیت خطیر خود برآمدند.

دهمرده عنوان کرد: این نقش تاثیر گذار را در جنگ 33 روزه حزب الله نیز بخوبی می توان لمس کرد و اهمیت جایگاه خبرنگار در این جنگ بخوبی مشخص شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی و نقش رسانه ها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران نیز گفت: به دلیل اطلاع رسانی به موقع و صحیح رسانه ها به جامعه شاهد حضور پورشور و میلیونی مردم در پای صندوق های رای بودیم.