اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

مدیریت تیم باید با حاشیه سازان برخورد کند

شرایط برای موفقیت مس مهیا نیست/ مدیریت تیم باید با حاشیه سازان برخورد کند

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان با هشدار نسبت به حاشیه سازان برای تیم مس کرمان گفت: به دلیل ایجاد حواشی مختلف برای تیم و بازیکنان، شرایط موفقیت در مس مهیا نیست.

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان با هشدار نسبت به حاشیه سازان برای تیم مس کرمان گفت: به دلیل ایجاد حواشی مختلف برای تیم و بازیکنان، شرایط موفقیت در مس مهیا نیست. 

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، مظلومی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در کرمان با هشدار نسبت به حاشیه سازی برخی افراد در مس کرمان خواستار برخورد قاطع مدیریت تیم و حذف حاشیه سازان شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه از بدو ورود به مس کرمان از فصل گذشته شاهد برخی حاشیه سازی ها بودم اما با درایت مدیرعامل تیم از کنار تمام این حواشی گذشتیم.

وی گفت: هجمه حاشیه سازان در فصل گذشته از نیم فصل شروع شد اما در فصل جاری از ابتدای فصل این مشکل به وجود آمده است و متاسفانه این حواشی بسیار زیاد است.

شرایط برای موفقت مس مساعد نیست

مظلومی گفت: شرایط برای موفقیت مس مساعد نیست و در این راستا مدیریت تیم باید با قاطعیت با حاشیه سازان برخورد کند.

وی افزود: به عینه دیده ام که از ابتدای فصل برخی افراد شروع به سنگ اندازی در مسیر موفقیت تیم کرده اند و این چند دستگی به خصوص در بین هواداران نگران کننده است به طوریکه در بازی با پرسپولیس شاهد این مشکل بودیم و نیمی از ورزشگاه خالی بود این درحالی بود که فصل گذشته تمام صندلی های ورزشگاه مملو از تماشاگر بود.

مظلومی هشدار داد: اگر نتوانیم حاشیه های تیم راجمع کنیم نتیجه نخواهیم گرفت.

بازیکن مس را از فرودگاه با وعده 150 میلیون تومان بیشتر بردند

وی درخصوص لیست نقل و انتقالات عنوان کرد: لیستی که در فصل نقل و انتقالات به مدیران باشگاه دادم با هدف حضور مقتدارنه در آسیا بود.

وی با اشاره به اینکه همه تیمهای ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل، زنگ تفریح حریفان خود بودند و من برای اینکه با این مشکل مواجه نشوم لیست ارائه دادم.

وی گفت: به دلیل قیمت بالای بازیکنان و عدم توانایی باشگاه و محدودیت ها در پرداخت مبالغ نجومی عملا نفرات اول و تا سوم لیست جذب نشدند.

مظلومی با ابراز تاسف از ارقام نجومی برخی بازیکنان گفت: نمی دانستیم قرارداد بازیکنان به بالای 700 میلیون تومان خواهد رسید به طوریکه بازیکن ما را با وعده 150 میلیون تومان بیشتر از فرودگاه بردند.

وی گفت: با این وجود تمام بازیکنان با تائید من به باشگاه آمده اند و مسئولیت آنها با من است.

اگر مدیریت باشگاه مسائل حاشیه ای را حل نکند، نمی توانم کار کنم

مظلومی افزود: کار خودم را تا زمانی که در باشگاه حضور دارم با جدیت دنبال می کنم، شاید مظلومی فردا در باشگاه نباشد اما تا زمانی که هستم تمام تلاشم را می کنم.

وی افزود: اگر مدیریت باشگاه مسائل حاشیه ای را حل نکند عملا نمی توانم کاری انجام دهم.

وی گفت: حاشیه سازان در باشگاه و هواداران در کنار من حضور دارند و من نمی توانم اینطور کار کنم، اگر کمک نشود و این زمزمه ها و دروغها از مس حذف نشود 10 مربی هم به مس بیایند نمی توانند تیم را از وسط جدول بالاتر ببرند.

وی با اشاره به مشکل کاپیتانی مس کرمان گفت: بعد از رحمتی گزینه اول ما برای دروازه مس، محمدی بود زیرا یکی از ارکان اصلی سپاهان در جام باشگاههای جهان همین بازیکن کرمانی بود اما می دانستم با آمدن محمدی مشکلاتی در خصوص کاپیتانی تیم به وجود می آید اما پس از اینکه باشگاه گفت این مشکل برطرف شده است و حسین خانی نیز در این زمینه با من صحبت کرد رضایت دادم با محمدی قرارداد ببندیم.

در صورت ادامه مشکل کاپیتانی بازیکنان خاطی را کنار می گذارم

وی افزود: با وجود تمامی این تمهیدات همین که محمدی به باشگاه آمد برخی افراد شروع به حاشیه سازی درخصوص کاپیتانی مس کردند و اکنون یکی از مشکلات اصلی درون تیم مس همین مسئله کاپیتانی است به طوریکه در بازی با پرسپولیس مجبور شدم بازوبند را به نفر سوم بدهم و به همین دلیل هرچند که سامره در این بازی بد ظاهر شد نمی توانستم در نیمه دوم این بازیکن را تعویض کنم.

مظلومی گفت: متاسفانه در حال حاضر فکر من به طور کامل روی تیم متمرکز نیست و اگر عباس هم تمرکز داشت گل دوم پرسپولیس را به این سادگی نمی خورد.

سرمربی مس کرمان افزود: افرادی دارند این بازیکنان را وارد حاشیه می کنند و اگر به همین روال ادامه یابد مجبور می شوم این دو بازیکن کرمانی مس را کنار بگذارم.

وی گفت: در این مورد تصمیماتی نیز گرفته شده است که اگر این مسئله طی روزهای آتی حل نشود، تصمیمات اجرا خواهد شد.