اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

انحلال مس تنها یک دروغ رسانه ای است

انحلال مس تنها یک دروغ رسانه ای است// تنها هدف مس قهرمانی در لیگ برتر است 

کرمان - خبرگزاری مهر: عبدالرضا برهانی نژاد با تاکید به برخورد قانونی با حاشیه سازان گفت: مس کرمان در فصل جاری برای قهرمانی در لیگ برتر و حضور مقتدرانه در آسیا بسته شده است.

کرمان - خبرگزاری مهر: عبدالرضا برهانی نژاد با تاکید به برخورد قانونی با حاشیه سازان گفت: مس کرمان در فصل جاری برای قهرمانی در لیگ برتر و حضور مقتدرانه در آسیا بسته شده است. 

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، برهانی نژاد شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات هتل آسمان کرمان در خصوص وضعیت این تیم گفت: متاسفانه برخی افراد با هدف قبلی قصد حاشیه سازی و ضربه زدن به مس کرمان را دارند اما با حمایت مردم کرمان و مطبوعات و رسانه های محلی با قدرت مقابل این حاشیه سازان ایستاده ایم و باج نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: با رسانه هایی که به دنبال حاشیه سازی باشند برخورد قانونی خواهیم کرد.

مدیرعامل مس کرمان تنها هدف مس در فصل جاری را قهرمانی در لیگ برتر ایران و حضور مقتدرانه در آسیا اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه خبر انحلال مس کرمان حاشیه سازی محض بود و برخی افراد درصدد سوء استفاده از این خبر پراکنی بودند گفت: در هیچ جلسه ای در شرکت مس کرمان مسئله انحلال صنعت مس کرمان مطرح نشده بود ضمن اینکه انحلال باشگاه نیز درحوزه اختیارات من نیست، شاید کسی برود و کس دیگر بیاید اما باشگاه مس به هیچ وجه منحل نمی شود.

وی گفت: باشگاه مس در فوتبال کشور ریشه دوانیده است و دارای هزاران طرفدار در کرمان و سایر نقاط کشور می باشد و نمی شود به راحتی از انحلال این باشگاه بزرگ صحبت کرد.

برهانی نژاد در خصوص فصل نقل و انتقالات نیز گفت: دوست داشتیم برای سال جاری اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم اما بودجه و رعایت سقف قراردادها اجازه این کار را نداد این درحالی بود که به دلیل پیشنهادات برخی باشگاهها مبالغ دریافتی بازیکنان در فصل جاری افزایش چشمگیر یافته بود بطوریکه دروازه بان فصل قبل تیم برای تمدید قرارداد با مس کرمان یک دهم کل بودجه باشگاه صنعت مس را درخواست کرده بود که عملا از عهده تیم مس خارج بود.

رحمتی با قرارداد 760 میلیون تومانی به سپاهان رفته است

وی با اشاره به اینکه میزان قرارداد مس با رحمتی سال گذشته 380 میلیون تومان بود گفت: تیم سپاهان علیرغم رقم های اعلام شده 2 برابر مبلغ قرارداد سال گذشته رحمتی را برای فصل جاری پرداخت کرده است و درنهایت این بازیکن با همین مبلغ به باشگاه سپاهان اصفهان پیوست.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان خط دفاعی فصل قبل خود را در فصل جاری از دست داده است و چندین بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند که برای هماهنگی بیشتر نیاز به تمرینات بیشتر دارند.

برهانی نژاد عنوان کرد: ابراهیمی و حمودی به دلیل مشکلات خانوادگی از مس کرمان رفتند و صادقی نیز به نوعی آرزوی بازی دوباره در استقلال را داشت در این میان امیدیان هم با قرارداد کمتر به ذوب آهن پیوست.

جذب بازیکنان با نظر مثبت مظلومی صورت گرفته است

وی درخصوص جذب بازیکنان جدید تیم گفت: جذب تمام بازیکنان فصل جاری با نظر مثبت پرویز مظلومی صورت گرفته است اما برخی از این بازیکنان نیز در لیست درخواستی وی نبودند.

مدیرعامل مس کرمان افزود: برخی بازیکنان لیست مبالغ بالا درخواست می کردند و برخی نیز مشکلات دیگری داشتند و عملا مذاکره با آنها به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به جذب جیوانینی عنوان کرد: این خرید یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ ایران است که در در تیم مس تاثیر گذار خواهد بود.

برهانی نژاد درخصوص مصدومیت این بازیکن گفت: جوانینی در جریان تمرینات مس مصدوم شده و در حال حاضر مشکل مصدومیت وی برطرف شده و به همراه تیم درحال تمرین است و درصورت صلاح دید مظلومی در بازی مقابل سپاهان تیم را همراهمی می کند.

خوشحالم کعبی به مس نیامد

وی با ابراز خوشحالی از عدم حضور کعبی در مس کرمان گفت: مس با این بازیکن قرارداد داخلی امضاء کرد اما کعبی در فرودگاه به بهانه ای قرارداد را گرفت و رفت و من امروز خوشحالم که این بازیکن به مس نیامد و به جای این بازیکن که به دلیل دریافت پول بیشتر مس را ترک کرد یکی از بهترین مدافعان آسیا و تیم ملی عراق به تیم پیوسته است.

وی گفت: سامره نیز به عشق مس کرمان به این تیم پیوسته دلیل اصلی این عشق کرمانی بودن سامره است در همین راستا آرش برهانی نیز قصد پیوستن به مس کرمان را داشت که متاسفانه به دلیل قرارداد 2 ساله با استقلال این موضوع میسر نشد اما به احتمال زیاد یکی از گزینه های اصلی مس در فصل آینده است.

وی با اشاره به برخی حاشیه سازی ها گفت: کسانی که در زمین مسابقه حرفی برای گفتن ندارند و به دنبال منافع خود هستند دست به حاشیه سازی برعلیه تیم می زنند اما اگر حمایت مردم کرمان و مطبوعات محلی استان وجود داشته باشد مس کرمان در سال جاری تنها برای قهرمانی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

با قاطعیت از مظلومی حمایت می کنیم

وی با تاکید برحمایت کامل از پرویز مظلومی گفت: همچون فصل گذشته از سرمربی تیم حمایت کامل خواهم کرد چون مظلومی برای مس مخلصانه زحمت می کشد در این میان مدیرعامل شرکت مس نیز حمایت قاطع خود را از مظلومی اعلام کرده است و تمام صحبتهایی که مطرح می شود دروغ محض است.

وی با اشاره به سیاست گذاری تیم در خصوص بومی گرایی افزود: هم اکنون تمام بازیکنان زیر 23 سال تیم کرمانی هستند و تیم امید مس نیز متشکل از بازیکنان کرمانی است که این سیاست در آینده نیز ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه 30 درصد از تیم مس کرمان را بازیکنان بومی تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: این سیاست سال به سال ادامه می باید و تعداد بازیکنان بومی مس در فصل آینده بیشتر خواهد شد.