اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

باید از موازی کاری در همگانی کردن بیمه جلوگیری کنیم

کرمان - خبرگزاری مهر: حبیب الله دهمرده با اشاره به پوشش 40 درصدی بیمه تامین اجتماعی در استان گفت: باید در کنار پوشش حداکثری بیمه از هر گونه موازی کاری جلوگیری کنیم.

ادامه مطلب ...

نان بی کیفیت؛ نارضایتی مردم و خوشحالی نان خشکیها!

کرمان - خبرگزاری مهر: پخت نان بی کیفیت و افزایش دور ریز آن در دهه های اخیر یکی از دغدغه های دائمی مردم است که البته ضمن هدر رفتن هزینه ها و سرمایه های کشور باعث خوشحالی نان خشکیهاست!

ادامه مطلب ...

12 هزار واحد مسکونی روستایی در کرمان احداث می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد مسکن کرمان با اشاره به ساخت 40 هزار واحد مسکونی در 4 سال گذشته در استان از ساخت 12 واحد مسکونی روستایی تا پایان سال جاری در کرمان خبرداد.

ادامه مطلب ...

3500 ورزشکار در المپیاد ورزشهای محلی کرمان شرکت دارند

کرمان – خبرگزاری مهر: مدیرکل تربیت بدنی کرمان از برگزاری المپیاد ورزش های محلی کرمان در 8 رشته مردان و 7 رشته زنان با شرکت 3 هزار و 500 ورزشکار خبرداد.

ادامه مطلب ...

دامپزشکی کرمان نسبت به شیوع بیماری تب 3 روزه هشدار داد

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل دامپزشکی کرمان نسبت به شیوع بیماری تب سه روزه در بین دامهای کرمان هشدار داد.

ادامه مطلب ...

شهرستان بافت از نبود کارخانه فرآوری گردو رنج می برد

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت با اشاره به تولید 14 هزار تن گردو در استان خواستار احداث کارخانه فرآوری گردو در این شهرستان شد.

ادامه مطلب ...

پروازت را به خاطر می سپاریم/ دعایمان کن صبور باشیم

کرمان - خبرگزاری مهر: پروازت را همیشه به خاطر می سپاریم و حسرت نبودنت را بر دوش می کشیم، دعایمان کن که صبوری کنیم که تو اکنون به حضرت دوست نزدیکتری.

ادامه مطلب ...

المپیاد علوم پزشکی ایران برگزار می شود

کرمان – خبرگزاری مهر: رئیس مرکز توسعه مطالعات دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری المپیاد علوم پزشکی دانشجویان سراسر کشور خبرداد.

ادامه مطلب ...

نمایشگاه خوشنویسی آیات قرآنی در کرمان گشایش یافت

کرمان - خبرگزاری مهر: همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره خوشنویسی آیات قرآنی و نام حضرت محمد (ص) کرمان، نمایشگاه خوشنویسی آیات قرآنی در محل تربیت معلم شهید رجایی این شهر گشایش یافت.

ادامه مطلب ...

100 هزار نفر اتباع بیگانه از کرمان به افغانستان فرستاده شده اند

طی سال گذشته: 

100 هزار نفر اتباع بیگانه از کرمان به افغانستان فرستاده شده است

 

کرمان - خبرگزاری مهر: استاندار کرمان با تاکید بر لزوم ساماندهی اتباع بیگانه از استرداد 100 هزار نفر از اتباع بیگانه طی سال گذشته از استان خبرداد.

ادامه مطلب ...

ورود اتباع بیگانه به سیرجان و رفسنجان ممنوع شد

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر کل اتباع بیگانه استانداری کرمان با اشاره به وجود 5 شهر ممنوعه برای اتباع بیگانه در استان گفت: ورود اتباع بیگانه به شهرهای سیرجان و رفسنجان نیز ممنوع شده است.

ادامه مطلب ...

باحضورگسترده همکاران رسانه‌ای/پیکر مجتبی تکین به خاک سپرده شد

پیکر مجتبی تکین و همسر و فرزند وی ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 28 تیرماه با حضور گسترده همکاران رسانه‌ای از مقابل منزل آن مرحوم تشییع ‌و در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

ادامه مطلب ...

2 بازیکن مس کرمان به اوکراین می روند

کرمان – خبرگزاری مهر: مدیر داخلی صنعت مس کرمان از اعزام 2 بازیکن مس کرمان به اوکراین خبرداد.

ادامه مطلب ...

آیدین آغداشلو: نسخ خطی قرآن باید افزایش یابد

کرمان - خبرگزاری مهر: هنرمند خوشنویس معاصر ایران گفت: تعداد قرآن های خوشنویسی شده موجود در کشور کافی نیست و این قرآن ها بایستی افزایش یابد.

ادامه مطلب ...

301 کیلوگرم کراک و هروئین در کرمان کشف شد

کرمان - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی کرمان از کشف 301 کیلوگرم کراک و هروئین در کرمان خبرداد.

ادامه مطلب ...

هیچ بازیکنی از مس کرمان جدا نخواهد شد

کرمان – خبرگزاری مهر: مهدی محمدی با اشاره به حل مشکل مالی تیم مس گفت: هیچ بازیکنی از ترکیب مس کرمان جدا نخواهد شد.

ادامه مطلب ...

پنجمین جشنواره خوشنویسی آیات قرآنی در کرمان گشایش یافت

کرمان - خبرگزاری مهر: پنجمین جشنواره خوشنویسی آیات قرآنی و نام حضرت محمد (ص) در محل تالار تربیت معلم شهید رجایی کرمان گشایش یافت.

ادامه مطلب ...

زمین لرزه راور خسارتی در پی نداشته است

کرمان - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه کرمان با اشاره به زمین لرزه 3.7 ریشتری در راور گفت: هیچ خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است. ادامه مطلب ...

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته/

... مرگ را توان مقابله با خاطره‌ها نیست 

خبرگزاری مهر - گروه دین و اندیشه: همیشه از فراق نوشتن سخت بوده، در این شرایط کلمات و واژه‌ها یاری نمی‌کنند، خیلی سخته نوشتن از نبودن همکار ارزشمندی که سکوت، آرامش و همراهی‌اش برای پیش رفتن شایسته کار همیشه مورد تحسین بوده و خواهد بود . 

 

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز عصر دیروز جمعه به همراه خانواده خود در گردنه حیران با یک کامیون تصادف کرد و خود وی به همراه دختر هفت ساله‌اش در دم جان سپرد.

همسر تکین هم که به دلیل شدت آسیب‌دیدگی به بیمارستان منتقل شده بود، متاسفانه شب گذشته در بیمارستان از دنیا رفت تا تمام اعضای خانواده تکین در این حادثه غمبار دار فانی را وداع بگویند.

مدیران، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز این ضایعه را به خانواده تکین و بازماندگان، دوستان و همکاران مجتبی تکین و جامعه رسانه‌ای ایران تسلیت می‌گویند و برای هر سه عزیز از دست رفته رحمت واسعه الهی مسئلت دارند. 

مجموعه خبرگزاری مهر در استان کرمان نیز درگذشت مجتبی تکین را به همکاران خبرگزاری مهر و جامعه عکاسان تسلیت می گوید. 

ادامه مطلب ...

مس رفسنجان و سرچشمه در مسابقات رسمی شرکت می کنند

کرمان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: با اصلاح ساختار حقوقی باشگاه تیمهای مس کرمان، رفسنجان و سرچشمه در مسابقات رسمی و بین المللی شرکت می کنند.

ادامه مطلب ...

تیم فوتبال مس کرمان با قدرت در لیگ باشگاههای آسیا شرکت می کند

کرمان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس با تاکید بر حل مشکلات تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم فوتبال مس کرمان با قدرت و پشتیبانی مسئولان شرکت مس در مسابقات آسیایی شرکت می کند.

ادامه مطلب ...

حلقه های المپیک کودکان در کرمان شکل می گیرد

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزشهای همگانی کرمان با اشاره به حضور نماینده پنج قاره جهان در المپیک کوچولوها از تشکیل حلقه های انسانی المپیک توسط سه هزار و 200 کودک خبر داد.

ادامه مطلب ...

85 درصد معتادان با مصرف سیگار در سن زیر 18 سال معتاد شده اند

کرمان - خبرگزاری مهر: کارشناس مشاوره آموزش و پرورش کرمان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته 85 درصد معتادان از سنین زیر 18 سال شروع به مصرف سیگار کرده اند.

ادامه مطلب ...

72 هزار نفر افاغنه مجاز در کرمان زندگی می کنند

کرمان - خبرگزاری مهر: جواد کمالی با اشاره به روند بازگشت افاغنه به افغانستان گفت: هم اکنون 72 هزار نفر تباع خارجی مجاز در استان وجود دارد.

ادامه مطلب ...

تراکم جمعیتی در رفسنجان 17 نفر در هکتار است

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه باید دید مردم نسبت به رفسنجان تغییر کند گفت: تراکم جمعیتی در رفسنجان 17 نفر در هکتار می باشد.

ادامه مطلب ...

افاغنه مهمترین مشکل اقتصادی و اجتماعی کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به وجود 190 هزار تبعه افغانی مجاز و غیر مجاز در استان گفت: حضور افاغنه در کرمان مهمترین مشکل اقتصادی و اجتماعی کرمان است.

ادامه مطلب ...

گیلان قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی داشنجویان کشور شد

کرمان خبرگزاری مهر: پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان کشور با قهرمانی تیم گیلان در دانشگاه شهید باهنر کرمان به پایان رسید.

ادامه مطلب ...

امام جمعه کرمان:

استکبار همیشه به دنبال تفرقه افکنی است

کرمان - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سید یحیی جعفری با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان گفت: استکبار نمی تواند حضور یک فرد سالم و مستقل را در راس کشورهای دیگر تحمل کند و از این رو همیشه به دنبال تفرقه افکنی است.

ادامه مطلب ...

امام جمعه موقت رفسنجان:

کاهش سن ازدواج به فرهنگسازی نیاز دارد 

کرمان - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام عباس رمضانی با اشاره به بالا رفتن سن ازوداج در کشور خواستار فرهنگ سازی در خصوص برطرف کردن موانع ازدواج در جامعه شد.

ادامه مطلب ...

بخشهای کشاورزی استقبال جدی از طرحهای بیوتکنولوژی نمی کنند

کرمان - خبرگزاری مهر: عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران با اشاره به اینکه بیوتکنولوژی انقلاب سبز قرن 21است، گفت: با وجود اهمیت بیوتکنولوژی استقبال خوبی از این علم در بخش کشاورزی نشده است.

ادامه مطلب ...