اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

استاندار کرمان: افزایش سرانه ورزشی کرمان ضروری است

کرمان – خبرگزاری مهر: حبیب الله دهمرده با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه گذاری در زمینه گسترش ورزش در کرمان گفت: باید در قالب یک برنامه ریزی مشخص سرانه ورزشی استان کرمان ارتقاء داده شود.

کرمان – خبرگزاری مهر: حبیب الله دهمرده با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر در زمینه گسترش ورزش در کرمان گفت: باید در قالب یک برنامه ریزی مشخص سرانه ورزشی استان کرمان ارتقاء داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، دهمرده عصر سه شنبه در بازدید از اداره کل تربیت بدنی کرمان اظهار داشت: با توجه به جمعیت جوان استان کرمان و پهناور بودن این استان سرمایه گذاری در امر گسترش زیر ساختهای ورزشی در کرمان انکارناپذیر است و باید با جدیت دنبال شود.

وی تاکید کرد: سرانه فضاهای ورزشی در کرمان با توجه به گستره استان کرمان و فاصله شهرستانها از یکدیگر باید به صورت متناسب گسترش یابد.

دهمرده افزود:  برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده در راستای ارتقاء ورش استان در کشور ضروری است که در این راستا شناسایی استعدادهای موجود در کرمان و بررسی امکانات و استفاده بهینه از آنها الزامی می باشد.

مدیرکل تربیت بدنی استان کرمان نیز در ادامه این بازدید با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در برخی مناطق استان در زمینه ورزش گفت: در حال حاضر در 40 بخش استان کرمان پست سازمانی وجود ندارد که باید با اجرای برنامه های ریزش نیرو و جذب نیروهای مجرب و متخصص این نقصان برطرف شود.

وی افزود: در استان کرمان هم اکنون 66 هزار ورزشکار به صورت حرفه ای در رشته های مختلف فعال می باشند که همگی تحت پوشش بیمه قراردارند.