اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

خبرگزاری مهر مصداق مهرورزی است/راه اندازی رشته خبرنگاری در کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در بازدید از خبرگزاری مهر در کرمان گفت: خبرگزاری مهر به لحاظ عملکرد و نوع نگاه مصداق مهرورزی محسوب می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در بازدید از خبرگزاری مهر در کرمان گفت: خبرگزاری مهر به لحاظ عملکرد و نوع نگاه مصداق مهرورزی محسوب می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان احمد امیری خراسانی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در کرمان با اشاره به نقش تاثیر گذار خبرگزاری ها اظهار داشت: مجموعه فعالیت های خبرگزاری ها را جدا از خود نمی دانیم نقش آفرینی و آگاهی بخشی که دانشگاه دارد در رسانه ها به طریق دیگری انجام می شود و در واقع دانشگاه و رسانه مکمل هم هستند.

 وی افزود: اگر در مورد مجموعه ای اطلاع رسانی نشود فعالیتها ابتر می ماند خبرگزاری ها عامل ایجاد روحیه و اطلاع رسانی در مردم و جامعه هستند و ارتباط بین دانشگاه و خبرگزاری ارتباطی منطقی و عقلانی است که باید انجام شود و ادامه پیدا کند .

امیری خراسانی با استقبال از پیشنهاد خبرگزاری مهر در زمینه راه اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: توسعه دانشگاه ها پذیرش دانشجویان گسترش و بسط رشته ها همه جز برنامه ای می باشد که به برنامه 1400 معروف است اما گسترش باید کمی و کیفی باشد دانشجویان نباید حبابی و خالی از اطلاعات باشند بلکه باید پر محتوا باشند ما از پیشنهاد شما در زمینه ایجاد رشته خبرنگاری استقبال می کنیم و امیدواریم با توجه به گستردگی استان رشته های زیادی از جمله خبرنگاری را بسط دهیم برای محقق شدن این مهم شرط لازم رسیدن به حداقلها می باشد.

وی افزود: دانشگاه باهنر از دانشگاه های بزرگ و جز دانشگاه های معروف درجنوب شرق کشور است که تقریبا همه دانشگاه های استان از دل آن بیرون آمده است و گسترش رشته ها یکی از سیاست های اصلی در این مجموعه  می باشد. 

خبرگزاری مهر مصداق مهرورزی است

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه گفت: خبرگزاری مهر مصداق مهر است و به جایگاه والایی متصل است و این همه مایه خیر وبرکت است.

امیری خراسانی خواستار ارتباط بیشتر رسانه ها با مراکز علمی شد و گفت: دقت و صحت در امر خبرنگاری یک اصل مهم است و باید کاملا رعایت شود خبر مانند تیری است که از کمان رها می شود لذا باید نهایت دقت را در انتقال آن به جامعه انجام شود.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: یکی از راههای جذب مخاطب ایجاد سلیقه ذوق و اشتیاق در کار است، کلیشه ها را باید کنار گذاشت و با ایجاد ذوق وسلیقه در کار مخاطب را به سوی خود جذب کرد.

وی افزود: دانشگاه و خبرگزاری از لحاظ حیطه کاری مثل دو بال پرنده می مانند که باید با هم کار کنند و جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهند.


معاون امور دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در ادامه گفت: باید ارتباط بین دانشگاه و خبرگزاری بیشتر شود.

منصور صاحب الزمانی افزود: در حال حاضر در دانشگاه 18هزار دانشجو 14کانون فرهنگی 60 انجمن علمی 5 هسته فرهنگی 6 تشکل دانشجویی و20نشریه دانشجویی درحال فعالیت هستند.

وی گفت: اطلاعات و اخبار زیادی در دانشگاه وجود دارد که نیاز به حضور و ارتباط بیشتر خبرگزاری ها برای انتقال این فعالیت ها به جامعه هدف احساس می شود.