اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

اخبار منتخب خبرگزاری مهر در کرمان

سوژه های خبری و پیشنهادات خود را به آدرس mehrkerman@yahoo.com ارسال کنید

مهدی محمدی:برای تقویت صنعت مس یک کمک مربی آلمانی به تیم می پیوند

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی صنعت مس کرمان با اشاره به اینکه عملکرد تیم برای فصل بعد بستگی به نوع جذب بازیکنان توسط کادر مدیریتی باشگاه دارد، گفت: برای تقویت کادر فنی صنعت مس از مربی آلمانی در ترکیب تیم استفاده می شود.

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی صنعت مس کرمان با اشاره به اینکه عملکرد تیم برای فصل بعد بستگی به نوع جذب بازیکنان توسط کادر مدیریتی باشگاه دارد، گفت: برای تقویت کادر فنی صنعت مس از مربی آلمانی در ترکیب تیم ا ستفاده می شود.

محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: هر چند که برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیایی مسیری سخت را در پیش رو داریم اما با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

سرمربی صنعت مس کرمان گفت: در کادر فنی تغییراتی ایجاد خواهد شد و از ترکیب مربی خارجی و داخلی استفاده می کنیم که در همین رابطه یک کمک مربی آلمانی به مدیریت تیم پیشنهاد شده است.

محمدی افزود: یکی از مهمترین شاخه های موفقیت در فصل آینده جذب بازیکنان مورد نیاز تیم و تقویت بازیکنان است که در همین راستا 3 لیست به کادر مدیریتی تیم ارائه داده ام که در صورت جذب مطلوب بازیکنان قول تکرار مقام سومی و موفقیت در لیگ باشگاههای آسیا را به هوادارن می دهم.

سرمربی صنعت مس کرمان افزود: در برخی از پستها با مشکلاتی مواجه هستیم که سعی می کنیم در فصل نقل و انتقالات این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر حفظ اسکلت اصلی تیم گفت: قصد تغییرات گسترده بین بازیکنان را نداریم و تنها سعی می کنیم چند بازیکن خوب را برای تقویت تیم جذب کنیم.